2015年4月5日星期日

新專輯校對第10次……

校對嘅嘢有時好邪(唔係清明講鬼故)……
明明睇完又睇幾次、改完又再改錯字,但偏偏點改點睇都仲有錯漏。
好彩嘅,印刷或出街前見到,再改埋;Well…時運低嘅話,明明校對咗10,000次,出咗街依然有錯。
所以,嚟緊將會推出嘅地底樂團新專輯,雖然已經校對咗10次、改完又改好似無間地獄咁,不過依然唔放心。第11次校對嘅任務,就交俾專業嘅朋友睇睇,先至放心!
好多嘢有今生冇來世,就算只係出隻冇咩人買、接近零銷量嘅地底樂團新作品,一樣唔可以求求其其Hea住校對一、兩次就算,盡力而為做到最好先見人。
因為,根據上隻專輯經驗,即使Plan好晒出咩新碟新EP新專輯、同咩合作單位傾好晒都好,硬係會有啲意外有啲問題有啲困難影響進度(容後有機會再喺《關於地底樂團…想說的二三事》分享點解咁Q耐先出到一隻新碟);所以,依家抱住「可能係地底樂團最後一張專輯」(其實亦好大機會係)去做,今次應該唔使再相隔10年先出新嘢啩(雖然冇咩人會Care,So What?)!





沒有留言:

發佈留言