2014年1月5日星期日

《西遊記.hk》唔好問點解睇左先算

Well 是咁的 
《西遊記.hk》是係舊年投稿某某比賽的作品 
不過大家有機會響度睇到 
即係話本作品已經落選啦 
咁點解仲貼上來獻世俾人睇 
唔好問 
其實好多事情是係沒有得解的 
Anyway Post先算



故事大綱
  唐太宗貞觀年,唐四師徒花時17年,經歷百多個地方,到天竺取回650多部佛經。在得道成佛後的五百年,世界變了,社會倒退,人人頭上的無形金剛箍愈來愈緊,怨氣沖天,一爆,不可收拾
  天宮下旨,唐四師徒重生於香港,再藉取經在亂世感化世人。可惜悟、戒和淨三師兄弟法力未復,遇上同樣重生的妖魔鬼怪,加上與時代嚴重脫節,比起當年天竺取經更險峻困難。
  大鬧天宮不成,唐四師徒卻鬧出一件接一件Cult味十足的「膠人膠事」!

  再取西經,重新定位。

插圖:電磁炮二期 (http://www.pixiv.net/member.php?id=3193378) 
創作:地底樂團 (https://www.facebook.com/UndergroundHongKong) 

沒有留言:

發佈留言