2012年12月1日星期六

古惑仔 伴 熱奶茶

 
  古惑仔伴熱奶茶,或熱奶茶伴古惑仔都可以。反正,主角不是圖右的熱奶茶,而是今期(Vol.1561)的《古惑仔》漫畫。
 
  點解有iPad唔用、又唔用智能手機上網睇「免費」漫畫,要真金白銀拎HKD $15出嚟買港漫呢?
 
  喂!不如問返轉頭,點解要用iPad、或智能手機上網睇「免費」漫畫,咁PK唔肯真金白銀拎HKD $15出嚟買港漫呢?
 
  咳!講返正題…
 
  呢個禮拜四果期《古惑仔》出版到第1561,係目前最長篇漫畫故事(當然唔計《龍虎門》或《新著龍虎門》啦,唔係又要問點解吓?)
 
  點可以唔個個禮拜乖乖哋拎HKD $15出嚟買先?喂!我有份支持,喺讀者角度我有份一齊見證港漫打破呢個輝煌紀錄,係咪有份值得驕傲先?
 
  你叫我個個禮拜嘔成千字俾你都難啦!何況《古惑仔》由周刊轉到三日刊出版咁多年,仲要故事Keep住水準,係咪更加難能可貴先?
 
  唔講咁多,嘆住杯熱奶茶睇埋本《古惑仔》先。係呀!今期仲有海報送添!

沒有留言:

發佈留言