2012年11月21日星期三

陽光 ● 柑香茶

  嗯……

  是咁的。

  爛賭的人,總會想方法找錢去賭,來滿足病態般的賭癮。

  正如,想做的事總會想到辦法,不想做的總會想到藉口。

  個個月出糧,我都會過澳門走一轉,唔好問我點解,點解唔係我問你點解?

  每次輸百家樂、大細後,一啲都唔冷靜,總之輸咗就係諗住追數。


命中率低 +為追數而追數亂買,一定死!
  
  好似月薪有3至4萬咁富貴…其實我喺旺角啲Band房仔、其他琴行教啲90後結他或Bass,月入大約HK$4,000左右啦!

  去茶記食碟飯都廿九幾三十,$4,000夠生活嗎?所以咪要賭咯,我。

  入賭場之前,我習慣買定返HK船飛,同埋留定一百蚊港紙,輸晒都有得返屋企,同埋食啲啲澳門嘢。

  今次又輸晒子彈,又冇乜胃口,行咗去賭場附近超市,買咗得澳門先有嘅陽光柑香茶,唔好問我點解得澳門先有,點解唔係我問你點解?


Key @ Underground地底樂團

(未完待續 ● 下回分解:陽光 ● 柑香茶 330毫升)

沒有留言:

發佈留言